UiTM Segamat

UITM

Mula-mula dapat UiTM Segamat seronok gila. Gila tak seronok!!!. Dapat sambung belajar tu. Mula2 sampai, pergh!! seronok. Baru tengok blok. Dapat mem baru. Senior sporting. Masa MDS, yang paling best, senior suruh lari2 malam. Kiteorg kaki menganjing `pantas siswa2!!!! Tapi itu semua kenangan. Best tu. Masuk Universiti kenangan paling best. Senior bagi aq pinjam lappy tu. Aku wat harta. Sampai 4 pg aq on9 dan main dota. Pergh!! aku paling liat bangun subuh. Kadang2 subuh, pukul 7. Nasib baik ada Ieka kejut, Kadang2 dia kejut pun tak bangun gak. Suka2 hati je aku guna dia. Wat dia macam isteri aku. Kesian Ieka kena bangun pagi2 kejut aku. Sorry ye awak. Kite nie menyusahkan awk je. Bf tak guna seyh aku nie. Apa je yang elok tentang aku?? aku pun tak tahu.

Citer tentang best je, ada jugak yang tak best.Awek kat sini semua lawa2. Sumpah aku tipu!! Sapa yang single tu di persilakan usha laa. Sapa yang sudah couple tu, sedar2 laa status anda. Kesian tau orang yang menunggu bf dia. Aku nie pun bukan pernah setia pun. Tapi better setia, hidup nie ada karma dia. Nie dugaan aku kat sini. Aku sudah couple dengan someone nie. Nama dia Siti Nurshafiqah. Umur dia sekarang form 4. Aku kat sini tergoda jugak bila tengok awek. Tergoda bukan means cair laa. Takde laa nak bukak cawangan baru kat sini. Hati still milik dia. Cuma tengok jauh2 je laa. Normal laa lelaki, mesti nak tengok jugak.Bodohnya bf dia nie. Kan?? Aku mengaku, aku lemah kat sini.Awek kat sini lawa tu. Tapi aku sayang dia sangat. First time couple lama. Hope dia yang terakhir, Hope dia tunggu aku habis diploma, 3 tahun tu masa dia tunggu..Ya Allah kuatkan laa diriku ini, Lindungilah hati ini. Jagalah hubungan ini.

        Wait me  ye Siti Nurshafiqah

No comments:

Post a Comment